HUMOR TILL MAX!

Vill du höra ett torrt skämt... Träd! HAHAHAHAHAHAHAHAH
Kanske se en bild!
Katt Skratt, Skratt Katt! HAHAHAHAHAHAHHAHA
1.Det var en gång en älg som åkte skidor i en skog för att han snabbt skulle hitta sin älg.
2.Plötsligt hör den åkande älgen en mörk röst bakom sig, det var jättenM.
3.Älgen hoppade 1000 meter upp i luften av rädsla.
4.Älgen landade sedan på ett träd och dog..
HAHAHAHAHAHHAHA Min egna påhittade torra historia, Bra va! HAHAHHAHAHA
Katten tycker jag är rolig, om ni inte har skrattat det minsta när ni läst mitt inlägg och då menar jag att det va roligt och inte skrattat åt mig så kan vi fortsätta läsa, men har ni inte skrattat så dra :)
Humor n Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0